HTML

Különleges példány (volt)

he 2011.05.26. 17:07

  

Egy fokkal még rondább is, mint az ördög, de az biztos, hogy ő a legszuperebb az összes közül. Jó szeme van mindenhez, sokkal jobb, mint a többieknek. Figyel. Magányos harcos, akit senki nem mer megtámadni a sötétben, mert mindenki jól tudja, hogy esélyük sincs vele szemben. Mert aki nem tetszik neki, arra egyszerűen lecsap vagy megmarja, bizony, nála sokszor nagyobbakat is. Nincs ellenszer ellene. Arra is képes, hogy ha csapdába esik, megcsonkítsa magát, csak azért, hogy szabad lehessen.

Több mint atletikus a testfelépítése: képes helyből másfél métert ugrani, s ha szükséges és úgy akarja, 60 km/órával is tud futni. Nem dolgozik csapatban. Ha családot alapít, képes egy vagy akár két teljes esztendőn át is nevelni és gondozni az utódot, egyébként viszont nem közösködik senkivel. Biszex. Akkor fiú és akkor lány, amikor csak akarja. A többiekhez képest extrém sokáig él, mert vigyáz magára.

Megláttam (és meglátott ő is), és megijedtem.

Különösen hosszú és vastag volt.

És a második reakcióm: undor.

Sikítottam.

Úgyhogy hiába kapálózott, hogy kilábaljon a vécécsészéből, egyszerűen lehúztam, hogy megfulladjon.

Egy pókszázlábú volt. Scutigera coleoptrata. Az optimális biológiai fegyver. Az überrovar az összes rovar közül. A predátor.

Én meg lehúztam a wécén.

Hát hol van ilyenkor a bolygó kapitánya?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azasztalfioknak.blog.hu/api/trackback/id/tr282934588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása